reklama

Viem koho a prečo ich volím.......

Veľa ľudí má obrovskú dilemu, či vôbec ísť voliť a pre ktorú politickú stranu sa vôbec rozhodnúť. Ja už medzi nich nepatrím. Moje rozhodnutie je pevné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Nikoho nechcem nahovárať na môj názor, každý ma svoj rozum a rozhodnúť sa musí každý sám. Ja som sa rozhodol pre novú a hlavne zaujímavú stranu. Ich činnosť začala len pred rokom a už priniesla množstvo reálnych riešení. Áno ide o stranu SKOK.

Prečo SKOK? SKOK je partia veľmi šikovných ľudí s dobrými názormi a pre mňa je to presne to, čo na Slovensku ešte nebolo. Nemôžeme sa donekonečna rozdeľovať na ľavicu a pravicu. Veľa dobrých nápadov skončilo tak povediac v koši lebo to nebolo z tej správnej strany. Dobré riešenia v prospech ľudí treba podporiť či už zľava alebo sprava.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neboja sa verejne vyjadriť svoj názor. Názor, ktorý sa nie vždy všetkým páči. Spomeniem len: Odluka cirkví a politických strán od štátu. Ďalšie odvážne vyhlásenie, ktoré vyvolalo veľkú diskusiu: „ Ak to bude jediná možnosť presadiť plán na nové pracovné miesta a zvyšovania platov ,budú spolupracovať s víťazom volieb. Dobre vieme, že víťazom bude strana Smer“. Zo strany SKOKu to bolo dosť odvážne vyhlásenie. Ukázali, že naozaj nechcú v parlamente sedieť v opozícii odkiaľ takmer nič nepresadia.

Zastali sa matiek, ktoré túžia po dieťati ale žiaľ im to nie je dopriate a tak siahnu po umelom oplodnení aby neboli súdene a zatvárane do basy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sa učitelia rozhodli štrajkovať, všetky opozičné strany sa začali predbiehať ako im na nich záleží a čo všetko spravia. Preto SKOK musel opätovne vyzývať poslancov na zvolanie mimoriadnej schôdze k riešeniu problémov v školstve. Prevalenie kauzy pracovných miest. A mohol by som pokračovať takto ďalej.

Dosť veľkú rolu má pre mňa aj volebný program. SKOKani opäť vytvorili jeden z najlepších volebných programov na čom sa zhodli aj odborníci. Plán „Singapúr“ už dokázal vytvoriť 54 tisíc pracovných miest. Bolo by obrovskou chybou v tom nepokračovať.

Jeden z najlepších programov pre školstvo. Jeden z najlepších programov v oblasti ľudských práv. Toľko postíhať za jeden rok si zaslúži uznanie. SKOK má viac ako 90 tisíc priaznivcov a stále rastie z dôvodu dobrej a poctivej práce SKOKu. SKOK je šanca na dobrú zmenu. Nenechajte sa oklamať antikampaňou o prepadnutom hlase. SKOK naj program, hovoria pravdu a chcú makať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môj rozum a srdce hovorí voliť SKOK.

Vladimír Šúth

Vladimír Šúth

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...večný optimista z malého mestečka našej krajiny. Pracujem v oblasti zdravotníctva. Zoznam autorových rubrík:  Politikazdravotníctvo

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu